Subject: RE: Raamatupidamise toimkonna liikmesus
From: "Riina Viilup" <[email-masked]>
To: "info.fin list"
Cc: "Guido Viik"
Date: Wed, 29 May 2024 10:08:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan vastuse.

Lugupidamisega

Riina Viilup

juhiabi

majandusteaduskond

Tartu Ülikool

737 6337

See e-kiri on saadetud Tartu Ülikoolist ja võib sisaldada
konfidentsiaalset teavet, mis on kasutamiseks ainult isikule, kellele see
kiri on mõeldud. Kui olete saanud selle e-kirja ekslikult, teavitage kohe
kirja saatjat ja kustutage kiri koos manustega jäädavalt, sh ärge tehke
sellest koopiaid ega saatke seda edasi.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Date: Thursday, 18. April 2024 at 11:47
To: Anne Reino <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, Kertu Lääts
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Raamatupidamise toimkonna liikmelisus

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Raamatupidamise toimkonna liikmelisus

Registreerimise kuupäev: 18.04.2024

Registreerimise number: 13-3.1/1893-1.

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.